Over RBBN

RBBN is opgericht door Randy Binneveld en Bryan Noordpool, beiden met ruim twintig jaar ervaring in financiële functies binnen woningcorporaties. Hun loopbanen omvatten onder andere debiteuren- en crediteurenadministratie, huurincasso, controlling en het opstellen van jaarrekeningen en begrotingen. Tijdens hun werk zagen zij hoe tijdrovend en foutgevoelig de afrekening van service- en stookkosten kan zijn. Door hun gezamenlijke expertise te bundelen, ontstond RBBN: een gespecialiseerde partner die corporaties ontzorgt en huurders een eerlijke, transparante afrekening biedt.

Onze kernwaarden:

Resultaatgericht: Wij streven ernaar om zowel voor de corporaties als de huurders een transparante, juiste en volledige afrekening op te stellen.

Betrokkenheid: wij denken mee als verlengstuk van de corporatie en onderhouden korte communicatielijnen.

Bundeling: Wij hebben onze expertise en krachten gebruikt om een efficiënt en effectief proces op te stellen.

Naam: Onze naam welke bekend is binnen de woningcorporatiesector staat voor kwaliteit en langdurige samenwerking

Randy Binneveld

Sinds 2003 ben ik actief binnen woningcorporaties op uiteenlopende werkgebieden, zoals debiteuren- en crediteurenadministratie, huurincasso en grootboekbeheer. Na het afronden van mijn HBO-opleiding ben ik me meer gaan richten op werkzaamheden op gebied van controlling en ondersteunde ik bij het samenstellen van jaarrekeningen, begrotingen en DVI’s.

“Door de jaren heen heb ik mij steeds verder gespecialiseerd in de afrekening van service-en stookkosten voor diverse woningcorporaties. Tijdens dit werk heb ik veel waardevolle collega’s en partners leren kennen, onder wie mijn huidige compagnon Bryan Noordpool.”

Bryan Noordpool

Ik heb HBO bedrijfseconomie en post HBO-controlling gedaan en heb veel ervaring als interim administrateur in uiteenlopende branches en functies. Mijn corporatie-ervaring is in 1997 gestart op het bedrijfsbureau projecten van woningcorporatie Oosten

Daarna heb ik vanaf 2007 opdrachten op interim basis in diverse functies bij woningcorporaties door het gehele land ingevuld en heb meerdere keren het afrekenproces servicekosten mogen meemaken.

Daarbij is mij opgevallen hoe belangrijk de communicatie naar de huurders hierover is. Zij willen vaak niet alleen de uitkomst in de vorm van een cijfer of bedrag. Een heldere uitleg over toerekening van de kosten van hun wooncomplex helpt vaak het best!